sobota, 20 lipca 2013

Pomysł na okno

Cześć!

Cieszymy się, że konkurs zmobilizował was do komentowania, jeżeli moglibyście, napiszcie w komentarzach co zmienilibyście w blogu, ponieważ chcemy go cały czas ulepszać i utrzymać taką ilość komentarzy również bez nagród - bardzo zależy nam na waszej opinii bo ten blog powstał właśnie dla was i chcemy go prowadzić jak najlepiej.

Dzisiaj chciałabym wam pokazać jak ciekawie wygląda okno otwarte w połączeniu z drugą częścią. Ja użyłam tutaj takiego panelu z 16 okienkami. Myślę, że razem wyglądają na prawdę dobrze i idealnie pasują. Do zestawu dodać można także kolumny lub inne podpory w celu jeszcze większego urozmaicenia formy.



W tle ja użyłam takiego okna. Można podłożyć także wnętrze lub samemu coś zorganizować. Jako barierki ja pokazałam czarnych pasków powiększonych z Fashion. Można je zastąpić innymi barierkami gotowymi lub samemu coś wykombinować. Mam nadzieje, ze wam się spodobało i przyda wam się post. Liczę na komentarze!:)

13 komentarzy:

  1. I w latwy sposob jest cudo :) Pozdrawiam i zycze milej soboty :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten pomysł . Całośc ładnie tu wygląda ,a okno jest bardzo ładne . Z chęcią stworzę coś podobnego u siebie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! ja osobiście tego otwartego okna użyłam jako drzwi, ale ten pomysł podoba mi się jeszcze bardziej. Jak będę robić przemeblowanie, to coś czuję że znajdzie się to w moim apartamencie. Tylko ten widok trochę ponury ;)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o pierwszą część postu, to jak pewnie zauważyłaś, komentowałam posty zanim rozdawałyście jakieś nagrody i jak dla mnie nie trzeba nic na blogu poprawiać. Trzymajcie tak dalej, a zdobędziecie więcej czytelników. Może przydałaby się jakaś reklama na popularnym blogu? ;)

      Usuń
  4. Swietne! Osobiście pewno to kiedyś wykorzystam. Pomysł jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda. Bardzo dobry pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł fajny, można pokombinować :>

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuję podobne w apartamencie ;))

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :)
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu świetnie. Nie ma tu przepychy po prostu jest świetnie. A żeby rozpromienić wnętrze można dać np. pomarańczowe ściany.

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł ^^ muszę spróbować !
    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł bardzo mi się spodobał i wykorzystałam u siebie ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń