niedziela, 21 lipca 2013

Metamorfoza Sylwiakity

W dzisiejszym poście metamorfoza Sylwiakity. Lista widzę roście bardzo szybko i chyba trzeba będzie pomyśleć o robieniu większej ilości postów z metamorfozami. Co wy na to? Lubicie oglądać metamorfozy czytelników?

Pokój przed:


Pokój przed jest bardzo pusty. Cała forma wnętrza jest bardzo ciekawa jednak zagospodarowanie przestrzeni jest dosyć słabe. Proponowałabym zwrócić uwagę na wielkość mebli. Fotel jest nieproporcjonalny do sofy i całej reszty. Unikaj także kiczowatych dodatków i zwróć uwagę na kolory by wyglądały świeżo.

Pokój po:


Ja starałam się bardziej uspokoić kolorystykę i skupić w jednej gamie. Miałam bardzo mało mebli i dodatków do użycia, które by pasowały, dlatego wnętrze jest dosyć puste. Starałam się je zapełnić jak umiałam. Oceńcie sami jak mi wyszło. Mam nadzieje, ze nie zawiodłam.

10 komentarzy:

  1. W odsłonie przed odpycha mnie to okno, ale odsłona po jest całkiem przyzwoita. Kocham ten przygaszony turkus <3

    Metamorfozy nie są moim ulubionym elementem bloga, ale i tak sądzę, że jest ich za mało :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrym pomyslem jest, zeby dodawac wiecej metamorfoz :) Obie wersje mi sie podobaja, a szczegolnie jestem pod wrazeniem obrazkow - wygladaja swietnie!
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  3. W odsłonie "po" pokój wygląda o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie wygląda dobrze chociaż jest mało mebli i dodatków
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój przed faktycznie bardzo pusty , a okno przypomina mi raczej obrazek z szybami ;-)Faktycznie fotel trochę za duży . Po jest bardzo ładnie aczkolwiek mi nie podoba się żyrandol
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak wiem nie miałam na ten pokój pomysłu ale no cóż poddałam go metamorfozie. I faktycznie po wygląda owiele przyzwoiciej

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiem nie miałam na ten pokój pomysłu ale no cóż poddałam go metamorfozie. I faktycznie po wygląda owiele przyzwoiciej

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdecydowanie lepiej, kolor ścian ładnie komponuje się z tym obrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed widok za oknem stwarza wrażenie, że pokój lata. Świeci pustkami. Po pokój jest przytulny i wygląda lepiej.

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń