czwartek, 18 lipca 2013

Inspiracje kwiatowe

Witajcie:) W tym poście chciałabym pokazać wam jak w ciekawy sposób można połączyć pewne roślinki i skomponować je ze sobą y tworzyły coś większego i ciekawszego. Nie są to bukiety, ale stworzone rośliny w nowej formie. Mam nadzieje, że wam się spodoba!




Na tych obrazkach starałam się dobrać te popularne rośliny. Pierwszą wystarczy pomniejszyć i ustawić jedna na drugiej by stworzyła małe drzewko. Trzy pojemniczki ziół razem z kwiatkiem stworzyły rabatkę, którą za pomocą użycia innego kwiatka można zrobić w wielu kolorach. Trzeci kwiatek w połączeniu stworzy drzewko.

10 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy są niezłe, ale najbardziej podoba mi się ostatnia opcja. Wygląda oryginalnie :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy i przydatny artykuł :) mogły by się też pojawiać na blogu inspiracje realnych pokoi i DIY , które możemy zrobić w domu ?

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście kocham takie dodatki w apartamencie ;-) Twoje są bardzo ładne i orginalne jednak najbardziej spodobała mi się pierwsza kompozycja
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pomysł kapitalny. Na pewno go wykorzystam ^^

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni wygląda najlepiej :)
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno skorzystam z pomysłu numer 3 :)


    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra! Na pewno w przyszłości wykorzystam :) Najbardziej spodobała mi się rabatka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez bardzo lubie robic takie roslinne kompozycje :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  9. ARTYKUŁ JEST BARDZO POMYSŁOWY. Podoba mi się najbardziej pierwszy i drugi pomysł. Trzeci też jest fajny. Ale roślinne kompozycje dodają jednak czegoś ciekawszego w apartamencie.

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pomysł jest genialny ! ;>

    OdpowiedzUsuń