poniedziałek, 22 lipca 2013

Pomysł na okno (nss)

Witajcie

Kilka osób prosiło nas o pomysły, które możemy wykonać za starmonety. Nie wpadłam na nic super innowacyjnego ale zrobiłam prosty, efektowny pomysł na okno, który sprawdzi się w wielu pokojach. Jeżeli go już gdzieś widzieliście, z góry przepraszam ale zapewniam, że do zrobienia go użyłam tylko i wyłącznie własnej głowy. Zapraszam do lektury.


Pomysł składa się z zaledwie 3 elementów + paneli do zakrycia. W minishopie znajdziemy wiele okien tego typu jednak albo są one drogie albo potrzeba nam stardollarów, których nie ma każdy użytkownik. Oczywiście zamiast gotowego okna możemy użyć praktycznie wszystkiego - wnętrza, innego okna... Mi przypadło do gustu właśnie to, bo nie ma przytłaczającego widoku i będzie sprawdzało się w każdym apartamencie. Mam nadzieję, że post się podobał i zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. No właśnie, stardollary xd NSS mogą zrobić też na inne sposoby ;) Wnętrze + okna za 50sm/100sm + ściany, które tez można za sm znaleźć/zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł może nie powalający, ale na pewno przydatny :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobicie średnio mi się to podoba , ale co kto lubi ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mowiac, nie wiem gdzie moglabym tego uzyc
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł ale raczej go nie wykorzystam
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujmujące w swojej prostocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zgadzam się z komentarzami powyżej. Ale jeżeli ja nie robię sobie superstar i nie zamieżam sobie zrobić, nie jestem biedna mam komórkę doładowuje sobie co każdy miesiąc ale uważam że można się świetnie bawić i bez tego statusu. A pomysł jak dla mnie jest bardzo fajny i go na pewno kiedyś wykorzystam

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł:) napewno z niego skorzystam ;)

    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  9. Banalny pomysł za małą sumkę. Fajnie :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń