poniedziałek, 22 lipca 2013

Inspiracja w stylu Boho vol. 2

Cześć

Wnioskując z komentarzy ostatnia inspiracja w stylu Boho wam się podobała więc postanowiłam zrobić drugą. Do stworzenia jej natchnęła mnie brazylijska flaga - we wnętrzu może tego nie widać ale tak właśnie było dlatego bardzo ucieszyłam się, gdy znalazłam stołek właśnie z tym motywem. Z resztą... Sami zobaczcie!


We wnętrzu przeważa kolor brązowy - ponieważ Brazylia nazywana jest "krajem kawy", mamy także zieleń, żółć, biel... Jak we fladze. Jest to połączenie stylu Boho z Folkiem jednak wydaje mi się, że nadal przeważa tutaj ten pierwszy. Umieściłam jedną z moich ulubionych kanap, poduszki... W oknie panuje ciemność ponieważ wydaje mi się, że jasne niebo zaburzyłoby tutaj harmonię i zwyczajnie by tutaj nie pasowało. Dajcie znać co o tym myślicie.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Lubie takie klimaty <3
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpasowuje się w mój styl. Gdzie ty znalazłaś ten stolik? Jeszcze nigdy go nie widziałam :D Podoba mi się, ciemne niebo jak najbardziej pasuje, a ta kanapa jest świetna.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda bardzo ładnie chociaż nie psuje mi tu ta poduszka na kanapie
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze bardzo mi się podoba , wszystko świetnie dobrałaś ;-) Są jednak 2 rzeczy które bym zmieniła trochę . Po pierwsze widok za oknem (?), jakoś mnie nie przekonuję , czegoś mi tam brakuję . Po drugie zmniejszyłabym trochę poduszkę na kanapie bo moim zdaniem jest trochę za duża . A tak po za tym jest świetnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście widać "flagę" Brazylii :)
    Podoba mi się. Aczkolwiek poprzednia stylizacja Boho bardziej wpadła w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł mi się o wiele bardziej podoba niż poprzednie wnętrze w tym stylu. Dominują tu kolory jednak tutaj tak świetnie się łączo. Moim zdaniem też poduszka jest za duża(ta na łóżku) i szkoda że ta lampa zamiast żółta nie jest niebieska. Bo chyba aż za bardzo rzuca się w oczy. Jak zobaczyłam te wnętrze wzrok przykuwa tylko ta lampa, a powinno te okno i całe wnętrze. Ale tak to jest super.


    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, jak z planu jakiegoś filmu ;))


    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pokój, choć trochę nie w moim stylu to i tak mi się podoba ;)

    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pokój, posta bardzo miło się czyta. :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja, wygląda na prawdę inspirująco. Bardzo fajny wpis, serdecznie zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł idealnie trafia w moje klimaty. Lampa przyciąga uwagę, przynajmniej w moim wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to wnętrze. Ma w sobie to coś :) Zdecydowanie jest to propozycja, która zainspiruje mnie przy kolejnych zakupach.

    OdpowiedzUsuń