wtorek, 9 lipca 2013

Pomysł na : okno balkonowe

Cześć!:)

Myślę, ze letnią pora w pokojach będziecie chcieli by było dużo światła, widoków i słońca. Okna to świetne rozwiązanie, a szczególnie te balkonowe, które odsłaniają dużą część widoku. Dobrym rozwiązaniem jest podstawienie z tyłu gotowego wnętrza tj. beach villa, okno itp. Możecie także próbować stworzyć coś sami. Ja mam dla was dziś taki oto pomysł na proste okno złożone z czterech elementów.


Myślę, ze wykorzystanie tych ramek widzieliście już nie jednokrotnie. Pomimo to ciekawie wygląda to gdy do środka włożymy jeszcze dodatkowo te mniejsze. Okno staje się ciekawsze. Myślę tak teraz jeszcze, że wypełnić można by to było jeszcze ciekawiej dodając dwa paski lub kilka w poziomie.
Takie okno świetnie wypełnia dużą część pokoju i rozjaśnia go. Jako radę dodam, ze przed oknem najlepiej wyglądają stoliki. Teraz w porze letniej zadbajmy o to by zastawa była ciekawa i kolorowa. Postaram się zrobić na ten temat wkrótce posta i wybrać kilka ładnych rzeczy. Tymczasem dziękuje za przeczytanie i życzę miłego, słonecznego dnia.

Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Aj miec taki widok za oknem! Super ;)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i proste ;)
    _Greenn_

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne . mi też się podoba.

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł i tani ;p

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne okno. Szukałam, ale nie mam wnętrza z ciekawym widokiem :<

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  7. Okno bardzo ładnie się prezentuję i może kiedyś wykorzystam u siebie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Okno wygląda fenomenalnie. Niby okno nie jest elementem domu, który można traktować jako ozdobę naszego gniazdka, ale są modele, które właśnie taką role pełnią. Do mojego domu okna kupowałem na portalokienny.pl i jestem bardzo zadowolony, pomogli mi nie tylko wybrać okna, ale też cała obsługa przebiegłą bardzo sprawnie

    OdpowiedzUsuń