poniedziałek, 8 lipca 2013

Forma wnętrza

Zapraszam do zakładki stali komentatorzy - nowe informacje dotyczące bloga

Niedawno do Suit Shopu zostały dodane dwa pustynne wnętrza - jedno z nich zainspirowało mnie do stworzenia dzisiejszego posta, a mianowicie formy wnętrza z jego użyciem! Nie jest to może zbyt skomplikowane ale uważam, że idealnie będzie sprawdzało się w kuchni, mam nadzieję, że wam się spodoba, zapraszam do obejrzenia!


Wydaje mi się, że najlepiej sprawdzi się w kuchni - przez dużą ladę ale drugim pokojem, który można by zrobić przy użyciu tego wnętrza jest na przykład gabinet - można użyć blatu jako długiego biurka - tak naprawdę, może tu być wszystko, zależy tylko jaką mamy na to wizję. Użyłam pomarańczowych zasłon, ponieważ podkreślają widoki, a ze zwykłymi białymi ścianami byłoby zbyt nudno, podłoga jest neutralna tak aby nie przytłaczać i nie odwracać uwagi od okna. Mam nadzieję, że post wam się podobał - piszcie wasze opinie w komentarzach!

Pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Prostego, a zarazem pomyslowe :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne , takie proste i pomysłowe..

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękne , takie proste i pomysłowe..

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i świetne wykonanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. To wnętrze nie specjalnie mi się podoba ale przekształciliście je tak, że wygląda genialnie ;3

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak fototapeta. Świetny pomysł na wykorzystanie dość nieciekawego wnętrza.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość wygląda świetnie chociaż trochę zmieniła bym kolorystykę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ci to wyszło . Całość bardzo ładnie się prezentuje
    3siostry

    OdpowiedzUsuń