środa, 10 lipca 2013

Inspiracja: Sypialnia w stylu Boho

Cześć!

Na blogu często pojawiają się pomysły czy wnętrza ale inspiracje już nie tak bardzo - dziś chciałabym wam pokazać zalążek sypialni w stylu Boho, ponieważ chciałabym przedstawić wam ten styl. Charakteryzuje się on przede wszystkim dużą ilością tekstyliów, a z resztą, sami zobaczcie!


Duży miks różnych kolorów i wzorów ale z umiarem - nie mieszałam mebli, postawiłam na rattan i drewno, największą rolę odgrywają tu właśnie tkaniny - bez poduszek, dywanów czy zasłon ten pokój byłby po prostu pusty i nudny! Za oknem widzimy piękny zachód słońca, który wpasował się we wnętrze. Nie wydaje mi się, że styl Boho możemy określić w konkretnych słowach - jest to po prostu zbiór różnych kultur ale w innym znaczeniu niż Folk, Boho bardziej pasuje do starych hipisowskich bądź współczesnych egzotycznych jednak niezbyt bogatych wnętrz. Mam nadzieję, że post zainspirował was do tworzenia bo o to mi chodziło, piszcie co sądzicie na jego temat w komentarzach.

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Przyjemny zielen i do tego drewno - super :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana tym pomieszczeniem *,*
    Poza tym bardzo lubię styl boho ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest świetnie .Już kiedyś to widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejci. Ale fajne ;) Podoba mi się, pozytywna energia płynąca z stylu boho. Może kiedyś zrobię taki pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sypialnia spodobała mi się, jest bardzo przytulna i kolorowa, kojarzy się nawet z wakacjami ;))

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię drewno, wiklinę i rattan, ale w innych odsłonach. Ten styl do mnie nie przemawia.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam właśnie czegoś w tym stylu :) Z pewnością się tym zainspiruje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sypialnia strasznie mi się spodobała , choć to nie jest całkowicie mój styl . Jest taka klimatyczna i pomysłowa . Wszystkie meble i dodatki łączą się w świetną całość
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne zdania, niby każdy z nas ma różne gusta, a wychodzi na to że większości nam się podoba ;) Kilka pomysłów pewnie zaczerpnę do mojego nowego mieszkania które mam nadzieję uda mi się już do końca roku kupić. Wybrałam ładne i w dobrej lokalizacji we Wrocławiu od dewelopera https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń