piątek, 12 lipca 2013

Metamorfoza rockydancece

Witajcie kochani!

W dzisiejszym poście mam dla was metamorfozę. Widzę ostatnio troszeczkę więcej komentujecie co bardzo mnie cieszy. Mam do was taką szczególną prośbę dziś. Napiszcie czego brakuje wam na blogu. Ja zastanawiam się, dwoi i troje żeby wszystkim dogodzić, ale nie mogę stwierdzić czego wy potrzebujecie najbardziej. Postaramy przypasować się do waszych potrzeb. Liczę na pomoc!

Pokój przed:


Moim zdaniem pokój ten zapowiadałby się ciekawie, gdyby nie to, że jest taki pusty. Widać tu dobrą inicjatywę. Zrobiona jest przyjemna forma wnętrza i dobrane bardzo kolorowe dodatki. Wnętrze jest jednak chłodne. Warto zainwestować w jakieś firanki, dywany, poduszki i roślinki by dodać charakteru i klimatu.

Pokój po:


Ja starałam się dać trochę więcej tekstylni. Użyłam tego co znalazłam. Myślę, że nadal jest trochę pusto i przydałoby się więcej ciekawych rzeczy. Mam jednak nadzieje, że trochę określiłam o co mi chodziło w poprzednim opisie i metamorfoza wam się podoba.

Pozdrawiam!:)

4 komentarze:

  1. Interesujące.
    Choć nadal jakby czegoś brakowało. Ale ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze jest przyjemne dla oka. Podoba mi się pomysł z tymi ramkami, chyba wykombinuję coś podobnego :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie bardziej podoba mi się "po" ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne to wnętrze, szare z kolorowymi dodatkami :)

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń