poniedziałek, 1 lipca 2013

Formy wnętrza : schody

Cześć :)

W dzisiejszym poście forma wnętrza. Już jakiś czas nie było żadnej na blogu, więc postanowiłam, że dodam. Mam nadzieje, że trafiłam w waszą dzisiejszą zachciankę. Ciekawa jestem także jak korzysta wam się z zakładach w pasku bocznym blogu. Są one dla was przydatne? Jeżeli tak to dobrze, a jak coś w nich nie gra to dawajcie koniecznie znać!


Moja propozycja przedstawia się następująca. Są to jak widzicie takie małe schodki, które we wnętrzu stworzyły dodatkowe wejście do innego pokoju. Dlaczego uważam to za ciekawe? Ano z tego względu iż stanowią ciekawą formę architektoniczną, która dobrze wypełnia przestrzeń i można je w bardzo kreatywny sposób zagospodarować. Ja dałam kilka dodatków żeby pokazać wam jak to może wyglądać.


Pomysł wykonany został z trzech ( w moim przypadku trzech, ale ich liczba może być dowolna i zależna od waszych oczekiwań ) takich oto paneli. Nałożyłam je po prostu na siebie i dopasowałam wielkość malejąco z wyższym piętrem. Proste prawda? Liczę na to, ze wam się spodoba i będzie przydatne.

Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

  1. widziałem już bardzo dawno ten pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Sonia myślę, że w Museum Mile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ślicznie! Dołączam się do poprzedniego pytania, gdzie można je kupić?

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Można je kupić w Museum Mile za 75sm

    Fiolet007

    OdpowiedzUsuń