wtorek, 2 lipca 2013

Fantasy Hotel : wnętrze

 Cześć!

Jak pewnie już widzieliście ostatnio na stardoll pojawiła się nowa kolekcja sklepu Fantasy Hotel. Ja bardzo lubię ich meble. Ta kolekcja także mnie nie zawiodła. Postanowiłam pokazać wam w dzisiejszym poście zastosowanie kilku przedmiotów i naprowadzić was na styl do którego idealnie pasują.

Rzeczy te mają taki typowy nowoczesny i designerski charakter. W jakim stylu odnajdują się najlepiej? Moim zdaniem w Fashion. Są one trochę surowe, bardzo oryginalne i ciekawe. Nie nadają się do zwykłych ciepłym wnętrz, bo one nie oddały by ich klimatu.


Moją propozycją gdzie się odnajdą będą tak jak na tych inspiracjach miejsca gdzie rzeczy jest dużo, ale są one w podobnym stylu, minimalistyczne i nie natłoczą pokoju. Dzięki jasnym ścianą i podłodze meble i dodatki mogą być kolorowe, a pokój nie będzie przesadzony. To idealne rozwiązanie, bardzo nowoczesne, więc także dobre, dla najnowszej kolekcji sklepu.


Całość przedstawia się następująco. Pokój podzielony jest na dwie sfery. Jedna to komoda, z c siedziskami, a druga to kanapa. Oba mają wiele mocnych dodatków tj. żółte żonkile, pomarańczowe poduszki, jasne świeczki. Dzięki temu, ze wszystkie do siebie pasują nie przytłoczyły jednak pokoju, które rozświetliły białe ściany. Mam nadzieje, że post wam się spodoba i zachęciłam was do zakupienia najnowszej dostawy stardoll interior.

Pozdrawiam kochani:)

4 komentarze:

  1. Estetycznie i przejrzysto :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się wnętrza w tym stylu. Są artystyczne, nie wieją nudą. Niestety nie mam teraz środków i nie mogę kupić tych mebli.

    JuliaWie

    * Dzięki jasnym ścianOM (w drugim akapicie)

    OdpowiedzUsuń