niedziela, 30 czerwca 2013

wyniki konkursu - inspiracje

Cześć kochani:)

Dzisiaj postanowiłam dodać wyniki ostatniego konkursu, w którym do wygrania było 100sd. Pomimo prostych zasad ( wysłanie zdjęcia i krótkiego chociaż opisu ) zgłosiły się zaledwie trzy osoby. Trochę jest mi przykro z tego powodu, no, ale trudno. Gratuluje zwyciężczyni konkursu, której inspiracje możecie zobaczyć poniżej. Mam nadzieje, ze spodoba się wam!

                                       

Moje zdanie:  Dlaczego wybrałam akurat ten pokój?  Myślę  ze zgodzę się ze zwyciężczynią pokój stworzony w stylu Fashion doskonale połączył minimalistyczne meble i jasne ściany z kolorowymi, abstrakcyjnymi dodatkami. Całość jest bardzo oryginalnym pomysłem, dlatego bardzo inspiruje. Szczególną uwagę można zwrócić na charakter jaki nadały kontrastujące mocne barwy. Myślę  ze projektant spisał się znakomicie. A co myślicie wy? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Z uwagi na przytłaczającą ilość 'dodatków', wnętrze wygląda jak graciarnia. Nic do siebie nie pasuje. Z jednej strony skórzane, eleganckie fotele, a z drugiej strony brzydkie, kiczowate poduszki dla 5-cio latki. Sam projekt pokoju jest znakomity, jednak wnętrze totalnie (za przeproszeniem) zwalone po całości. Jednak to nie jest najgorsze. Największą tragedią jest dywan, który wygląda... nawet nie mam słów żeby to opisać. ~ Maja, prywatnie studiuję architekturę, piszę to, żeby nikt nie mówił, że się nie znam i jestem amatorką. P.S. Przez 3 lata dorabiałam jako asystentka projektanta wnętrz w cenionym Liguryjskim studiu projektowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to własnie chodzi by wyrażać swoją opinie. To także z tego co napisała zwyciężczyni projekt architekta. Świat pełen jest różnych ludzi i osobowości inaczej byłoby nudno. Mi akurat przypadło ono do gustu. Jest bardzo inspirujące i nie banalne. Pomimo tego, że nic nie pasuje do siebie to zarazem tworzy to zgraną kolorową całość. Tak jak w sztuce mamy zwolenników abstrakcji jak i olejnej martwej natury. Dziękuje za twój komentarz. Szkoda, ze nie zgłosiłaś się do konkursu. Chętnie zobaczyłabym co tobie w duszy gra. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie wiedziałam o konkursie, ale z pewnością bym się zgłosiła.

      Usuń
  2. Mi osobiście pokój się nie podoba i zgadzam się z opinią fioonny, lecz rozumiem co w tym pokoju mogło cię zainteresować.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba -jest oryginalnie. :>
    AliMakkartnej

    OdpowiedzUsuń