czwartek, 4 lipca 2013

Apartament miesiąca: czerwiec

 Witam!

Na wstępie chciałabym przeprosić za tak późne wyniki, zwyciężczyni została wybrana w terminie jednak niestety wyjechała, w takim wypadku wywiad ukaże się później, jak czytelniczka wróci, zostanie przeprowadzony i dodany tutaj. Wygraną zostaje Wendy2003, gratulujemy!


Jest to pokój główny (dlatego załączone są 2 obrazki) - ogromnie mi się podoba połączenie minimalizmu z pop artem w tym wydaniu. Nie jest pusto, nie jest przesadnie - wszystko do siebie pasuje, zwłaszcza widok za oknem. Rzadko spotykam się z dobrym wykorzystaniem tych obrazów i dodatków, sama ich nie używam dlatego podziwiam cię za to, że udało ci się to zrobić, bez nich nie byłoby takiego klimatu jaki panuje.



Zwyciężczyni gratuluję, wkrótce wyślę ci prezenty - innym natomiast dziękuję za liczne zgłoszenia i wyczekujcie swojej szansy w następnym ap. miesiąca, który pojawi się już za 10 dni! Nam, a także zwyciężczyni byłoby bardzo miło jeżeli napisalibyście co sądzicie o tym pokoju. 

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Naprawdę boski ;D

    SylwiaKity

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to aż tak nie przypadło do gustu, ale gratuluję wygranej :)

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pokój. Podoba mi się zestawienie szarości i żółtego. Jestem pod wrażeniem.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny pokój i bardzo mi się podoba ;-) A tak w ogólę to gratuluję
    3siostry

    OdpowiedzUsuń