piątek, 5 lipca 2013

Pomysł na: Toaletkę

Jako, że nie wstawiamy za wielu pomysłów na łazienkę, podczas robienia wnętrza natchnęło mnie aby stworzyć toaletkę, których za wiele nie ukazało się na blogu. Łazienka nie musi być nudnym wnętrzem składającym się z gotowych pryszniców i szafek, łazienka to miejsce gdzie przy odrobinie wyobraźni możemy stworzyć naprawdę ciekawe, niepowtarzalne meble! Mam nadzieję, że pomysł się spodoba, zapraszam do obejrzenia.

Pomysł składa się z kilku przedmiotów, a myślę, że efekt jest naprawdę ciekawy i będzie wyglądał dobrze w każdej łazience - przez minimalistyczne kolory świetnie sprawdzi się właśnie w takich wnętrzach ale nie tylko bo poprzez swoją uniwersalność może łączyć się z dosłownie wszystkim. Dajcie znać co sądzicie na temat tego pomysłu w komentarzach.

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. śliczna toaletka. ja tez w ten sposób zakrywam tą ramę z lustra, dobry patent! xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest "przyćmiona" aczkolwiek dość ładna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna toaletka. Gdyby nie te ręczniki to byłoby pusto, ale tak jest akurat :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukałam takiego pomysłu od bardzo dawna. Świetny ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca mi się podoba aczkolwiek jest ładna
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Również szukałam odpowiedniego pomysłu! Bardzo śliczna jest ta toaletka, z pewnością przyda się do kosmetyków z https://beautysupply.pl/. Zawsze można poeksprymentowć.

    OdpowiedzUsuń