środa, 3 lipca 2013

Wnętrze: Pokój dziecięcy

Cześć!

We wnętrzach przeważnie stawiam na minimalizm i bardzo uważam z kolorami ale gdy ujrzałam zdjęcia pięknych plaż postanowiłam zrobić coś innego - pokój do którego jako tapety w jednym miejscu użyłam właśnie plaży. Całe wnętrze jest pełne kolorów ale wydaje mi się, że właśnie tak powinno być w pokoju dla dzieci!



Pokazuję dwie wersję - z tapetą i bez bo niektórym może ona nie przypaść do gustu jednak moim zdaniem sprawdza się idealnie wprowadzając ciekawy klimat do tego pokoju. Umieściłam także na ścianie żagiel od windsurfingu bo podobają mi się jego kolory wkomponowując się w drewniane meble. Kolorem przewodnim jest błękit jednak umieściłam także kilka kolorowych dodatków - oczywiste jest to, że dzieci nie bawią się tylko jednokolorowymi zabawkami, a nie chciałam być nierealistyczna.

Mam nadzieję, że wnętrze przypadło wam do gustu, piszcie w komentarzach. 50 sd wygrywa JuliaWie, bardzo podobała mi się twoja wypowiedź, zgłoś się do mnie (kulcia08) po nagrodę. Po niebieskie prezenty niech zgłoszą się: JuliaWie, Soniass999, natalia_12344, Invincible_xD, i Izabelwika. Innym życzę powodzenia następnym razem, a wam gratuluję!

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Moje pierwsze wrażenie to "trochę za dużo tego wszystkiego", ale po chwili ogarnęłam koncepcję ;) Pokój jest na prawdę ciekawy, rzeczywiście różni się od twoich poprzednich kompozycji.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pokoik dziecięcy , aczkolwiek też mam wrażenię że trochę za dużo tu tego wszystkiego .
    3siostry

    OdpowiedzUsuń