niedziela, 30 czerwca 2013

Wnętrze: Gabinet/pracownia

Witajcie!

Po pomysłach i metamorfozie nadszedł czas na kolejne wnętrze. Skupiając się na innych tematach nawet nie zauważyłam, że zakładka "gabinet" świeci pustkami dlatego dziś mam zamiar to nadrobić przedstawiając wam wnętrze właśnie o takiej tematyce.


Nie jest to typowy gabinet przeznaczony do pracy np. biurowej, raczej gabinet osoby pracującej z modą - poprzez umieszczenie tutaj manekinów, maszyny do szycia chciałam to podkreślić. Nie bójmy się odważnych kolorów! Jeżeli użyjemy ich z umiarem, mogą wyglądać dobrze - w tym wypadku jest to podłoga, a także dodatki, w meblach i ścianach postawiłam na minimum. Znalazły się tutaj oczywiście półki (stworzone z garderoby) ze sklepu Minimalism, które uwielbiam. Mam nadzieję, że wnętrze wam się podoba. 

Co myślicie o różu? Nie przepadacie za nim w ogóle, z umiarem, a może go uwielbiacie? Osoba, która napisze najciekawszy komentarz na jego temat dostanie 50sd.

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Mimo iż nie przepadam za różem tutaj wygląda doskonale . Uważam , że gdy dobrze dobierze się do niego inny kolor może wyglądać zjawiskowo - to wnętrze właśnie tak wygląda , przepięknie .


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szarość z tym łososiowym kolorem świetnie się kompnuje.Jest to taki główny akcent tego pomieszczenia właśnie ten łososiwy kolor, który uzupełnia całość tego pomieszczenia.Pomieszczenie jest powiększone dzięki szarości, bieli a także dzięki doskonale dobranym dodatkom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet007 jak by co to ja napisałam ten komentarz :P

      Usuń
  3. Moim zdaniem świetne pomieszczenie. Idealnie sprawdzi się jako pracownia na stardoll'u. Nawet różowy kolor sprawdza się nieźle, chociaż ja postawiłabym na szarą podłogę. Ogólnie to dobrze że nie przedobrzyłaś tego pokoju dając więcej elementów. Wszystko idealnie do siebie pasuje. :)
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba a szczególnie te kolory co u mnie jest naważniejsze .Nie lubię za bardzo koloru różowego ale tu się miło na to patrzy ,fajnie się komponuje też biały kolor.Ubrania nie zawsze dobrze wyglądają w apartamentach ale tu to pięknie pasuje .Strasznie mi się podobają szafy zrobione z DIY (progów) strasznie mi się podobają .Na stole bym coś postawiła chociaż jedną rzecz ale nawet bez tego fajnie wygląda.Gdybyś dodała dużo rzeczy na stoliku to by było za dużo tego wszystkiego dobrze że tego nie zrobiłaś :)Widzę że się rodzi nowa projektantka na sd taka maszyna też chce taką xd .Bardzo mi się podoba apartament ♥ Pozdrawiam

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż jest uważany za słodki i dziewczęcy, przez co nie występuje w wielu stardollowych i realnych wnętrzach. Uważam to za błąd, gdyż kolor ten w umiarze dodaje delikatności. Niestety nietrudno jest z nim przesadzić i stworzyć kiczowate, cukierkowe wnętrze.
    Jeśli chodzi o to wnętrze to róż prezentuje się wyśmienicie. Pasuje do pokoju projektantki mody i na szczęście nie występuje wszędzie, tylko na subtelnych dodatkach i podłodze. Gabinet bardzo mi się podoba, ale osobiście zmieniłabym stroje na manekinach. Ubrania wydają mi się za proste, jak na pokój projektantki mody. Dodałabym jakiś udziwnień, piórek, koralików, pasków, kratek, ale wszystko w barwach pasujących do pokoju jak w tym przypadku. Nie planuję stworzyć gabinetu w moim apartamencie, gdyż mam za mało pokoi. W innym wypadku na pewno skorzystałabym z pomysłu.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń