sobota, 29 czerwca 2013

Metamorfoza wandosz

Cześć!

Jak wiecie, mamy już wakacje co oznacza, że mamy więcej czasu na bloga! Mamy nadzieję, że nowości, które wprowadzimy wam się spodobają także rozglądajcie się uważnie. Dzisiaj przygotowałam metamorfozę jednej z naszych czytelniczek - wandosz. Zapraszam do lektury!

Pokój przed:

Nie jest źle natomiast nie przepadam za tym drewnem, uważam też, że łóżko powinno być dużo większe i ogólnie powinnaś popracować nad proporcjami mebli. Radzę też postawić na jeden styl bo tutaj nam się niestety wszystko miesza - nie wiem także dokładnie jakie jest przeznaczenie pokoju ale jeżeli stawiasz na sypialnię najlepiej postaw też na jeden styl. 

Pokój po:


Nie miałam zbyt dużego pola do popisu dlatego niestety jest pusto ale nie znalazłam żadnych dodatków, było kilka w ogóle, a pasujących do wnętrza niestety brak. Postawiłam na harmonię i spokój, to co najbardziej lubię w sypialni. z pewnością przydałby się jeszcze jakiś obraz czy lampa ale nie miałam w czym wybierać więc postawiłam na bezpieczny minimalizm. Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się podobał i liczę na wasze komentarze.

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Podziwiam twoje prace Julio. Z niczego potrafisz zrobić całkiem udane wnętrze :D

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają twoje wystroje wnętrz :)
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń