wtorek, 16 lipca 2013

Pomysł na biurko

Staramy się prowadzić bloga jak najlepiej, nie wiemy co jest przyczyną waszej niskiej obecności na blogu dlatego napiszcie w komentarzach co lubicie w blogu, a czego nie i co ewentualnie chcielibyście w nim zmienić.

 W dzisiejszym poście przygotowałam dla was kolejny pomysł na biurko. Ogólnie pomyślałam, że mało jest postów związanych z gabinetem i postanowiłam to troszeczkę nadrobić. Mam nadzieje wielką, że okaże się to przydatne.

 Pomysł przedstawia się następująco. Jak widzicie ma dość minimalistyczną formę, ale pomimo to myślę, że jest dosyć funkcjonalne. Ma sporą liczbę szafek, na których poukładane są różne rzeczy. Z tego biurka zrobić można także pracownie krawiecką lub kreatywną. Wszystko zależy od doboru rzeczy.


To także to biurko, ale w wersji nieco tańszej. Nie użyłam blatów z Fashion za 6sd, a stołów za grosze. Półek także jest 2, a nie trzy. Myślę, że jest to nie dużo gorsza inicjatywa. Całość została zrobiona z tych artykułów:


Mam nadzieje, że pomysł wam się spodoba i okaże się przydatny. Dajcie znać do jakiego pokoju pomysłów brakuje wam najbardziej. Chętnie zainspiruje się waszą inicjatywą. Mam nadzieje, że wakacje mijają wam ciekawie i miło spędzacie czas. Trzymajcie się ciepło i życzę dobrego dnia!

15 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł :) na pewno skorzystam..
    mogłabyś zrobić tak,że jeśli chcemy dodać komentarz to wyskakuję nam okienko a nie przenosi nas ??


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba! Niby nic takiego ale coś w tym jest. Śliczne są te panele ze stardesing, ale ja nie umiem tworzyć takiego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę świetnie to wygląda ;D
    hardriri

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw :) Wygląda też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to świetnie wykonane. Pierwszy obrazek przypomina mi gabinet w domu lub po prostu gabinet jakiegoś dyrektora. Jest to świetnie skomponowane , utrzymane w chłodnych odcieniach. Poprostu super. A natomiast drugie wnętrze poleciłabym jeżeli mogę .Bym poleciła to jako pracownie są tam dwa biurka więc może są one dla pracowników.(troszeczke fantazji). Ale obydwa wnętrza są pięknie , przejrzyście wykonane.

    SylwiaKty

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł. Nie jestem wielką fanką stardollowych biur, ale to jak najbardziej mi się podoba.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, tylko nie mogę znaleźć czarno białego stolika -_-
    Fajnie by było gdybyś dodawała w jakich zakładkach można kupić ;)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalny pomysł ^^

    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny i praktyczny mebel ;)

    Cleo-Emma

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł ;-) Bardzo mi się spodobał . Całość ładnie się łaczy i fajne wygląda w pokoju . Z chęcia wykorzystam u siebie w apartamencie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ważnym jest to, aby nasze biurko jak najbardziej pasowało do wnętrza, ale było przede wszystkim bardzo funkcjonalne. Ja jestem zwolenniczką biurek elektrycznych https://dominova.com.pl/biurka-elektryczne i również takie u siebie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całą pewnością jeśli chodzi o meble to przede wszystkim na początku musimy mieć na nie pomysł. Właśnie dlatego ja za każdym razem odwiedzam stolarza http://kacprzak-stolarz.pl/ gdzie bez problemów mogę zamówić meble na wymiar.

    OdpowiedzUsuń