niedziela, 14 lipca 2013

Inspirujące wnętrza

Jak wiecie kochani na stardoll w apartamencie mamy już gotowe wnętrza. Są one dużym ułatwieniem, bo mogą posłużyć jako np. tło za oknem, całą bazę do pokoju lub tylko jego części czy podłogę. Zauważyć w nich można jednak ciekawe formy, które na wzór bardzo prosto zrobić samemu. Zobaczcie!


Nakładając na takie wnętrze kolejno panele w odpowiednich kolorach otrzymamy podobny efekt sami. Myślę, że to dobry sposób jak ktoś nie umie stworzyć ciekawej formy, a chce mieć coś ciekawego, ale nie odstającego od reszty artykułów.


Moje gotowe wnętrze wygląda tak. Kolejnym atutem tego jest możliwość wyboru dowolnych ścian, podłogi. Wszystko może doskonale współgrać z dodatkami:) Mam nadzieje, że pomysł wam się spodoba i moja sugestia okaże się przydatna. Bardzo Liczę na wasze komentarze:)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się to wnętrze, mam je u siebie :)

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie wygląda to wnętrze :) Z pewnością je kiedyś wykorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd wzięłaś tą podłogę? ja nie mogę znaleźć ciekawych w suite shop ; o

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest nawet lepsza perspektywa gdy chcemy coś schować za ścianką. Bardzo fajny post :)

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :) Muszę spróbować ^^


    natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi wnętrzami . Bardzo podoba mi się twoje wykonanie ;-) Na pewno kiedyś spróbuję
    3siostry

    OdpowiedzUsuń